f

Servisa pieteikums

Lai paātrinātu problēmas atrisināšanu, lūdzam detalizēti aprakstīt problēmu un pievienot ekrāna kopijas. Pieteikumā:

1. Norādīt programmas nosaukumu un versiju;
2. Soli pa solim aprakstīt veiktās darbības, lietojot tādus nosaukumus, kādi ir programmā. Uzrakstīt, kurā laukā un kādi dati tiek ievadīti, kāda atlase tiek izmantota, kurā brīdī kāda poga nospiesta;
3. Kļūdas ziņojumu citēt, ideālā gadījumā – pievienot ekrāna attēlu, kurā redzams kļudas paziņojums un programmas versija;
4. Norādīt, vai problēma ir atkārtojama. (Piemēram: Problēma ir atkārtojama, kad veicu šādas darbības vēlreiz - aprakstīt);
5. Norādīt, vai problēma pastāv, ja cits lietotājs no šī paša datora pieslēdzas un veic minētās darbības;
6. Norādīt, vai problēma pastāv, ja pieslēdzas no cita datora ar to pašu lietotāja vārdu un paroli;
7. Norādīt savu kontaktinformāciju.

Pieteikumu pieņemšana notiek darba dienās no plkst. 8:00 līdz 16:00.
Pieteikumiem, kas saņemti darba dienā pēc plkst.16:00, brīvdienā vai svētku dienā, par saņemšanas laiku tiek uzskatīts nākamās darba dienas rīta plkst. 8:00.
Vārds, Uzvārds
Uzņēmuma nosaukums
Adrese
E-pasts
Telefons
Problēma, programmēšanas pieteikums:
Labojamās (konsultējamās) sistēmas:
Win Prece
Win Fondi
Laika uzskaite
Win FUS
Win Students
Win Alga
Ražošana
Režīms/Atskaite:
Atskaites periods:
Uzliktā atlase:

Vēlamais Konsultants:
Edgars
Romans
Vēlamais pieteikuma izpildes datums un laiks:
Pielikums

Šajā mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes jeb cookies, lai nodrošinātu jums ērtāku un drošāku mājaslapas lietošanas pieredzi. Turpinot pārlūka sesiju vai nospiežot pogu "Piekrītu", jūs apstiprināt, ka piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Piekrišanu jebkurā laikā var atsaukt, mainot pārlūka iestatījumus un izdzēšot saglabātās sīkdatnes. Sīkdatņu izmantošanas politika
Apstiprināt visus Personalizēt Vairāk info