Klientu stāsts: Vienoti personu dati un algas uzskaites risinājums
Izaicinājums
Uzņēmums vēlējās uzlabot personāla vadības un dokumentu aprites procesus, apvienojot vairākas būtiskas funkcijas vienotā sistēmā. Līdzšinējā pieeja – dokumentu manuāla izveide, glabāšana dažādās vietās un informācijas dublēšanās starp personāla un algu uzskaites sistēmām – radīja lielu administratīvo slogu un kļūdu risku. Darba līgumu, rīkojumu un citu dokumentu apstrāde bija laikietilpīga un neefektīva.
Risinājums
Lai novērstu šos izaicinājumus, tika ieviesta jauna personāla vadības sistēmas funkcionalitāte, kas nodrošina vienotu personu datu sasaisti ar algas uzskaites risinājumu. Šī integrētā pieeja ļauj automātiski izmantot darbinieku datus dokumentu sagatavošanā, ievērojami samazinot manuālo ievadi. Turklāt jaunā funkcija ļauj izveidot un saglabāt visus svarīgos personāla dokumentus – piemēram, darba līgumus, rīkojumus, amata aprakstus u.c. dokumentus. Tos iespējams rediģēt, pārskatīt un izdrukāt tieši no sistēmas, saglabājot vienotu formātu un atvieglojot ikdienas darbu.
Rezultāts
Jaunā funkcionalitāte sniedza būtiskus uzlabojumus dokumentu aprites efektivitātē un datu pārvaldībā. Samazinājās administratīvais darbs, uzlabojās datu kvalitāte un samazinājās kļūdu iespējamība. Sistēmas lietotāji īpaši novērtē vienkāršoto piekļuvi dokumentiem un datiem vienuviet. Šis risinājums palīdzēja uzņēmumam stiprināt cilvēkresursu pārvaldību, nodrošinot mūsdienīgu, drošu un efektīvu atbalstu gan personāla, gan finanšu grāmatvežu komandām.
Izaicinājums
Uzņēmums vēlējās uzlabot personāla vadības un dokumentu aprites procesus, apvienojot vairākas būtiskas funkcijas vienotā sistēmā. Līdzšinējā pieeja – dokumentu manuāla izveide, glabāšana dažādās vietās un informācijas dublēšanās starp personāla un algu uzskaites sistēmām – radīja lielu administratīvo slogu un kļūdu risku. Darba līgumu, rīkojumu un citu dokumentu apstrāde bija laikietilpīga un neefektīva.
Risinājums
Lai novērstu šos izaicinājumus, tika ieviesta jauna personāla vadības sistēmas funkcionalitāte, kas nodrošina vienotu personu datu sasaisti ar algas uzskaites risinājumu. Šī integrētā pieeja ļauj automātiski izmantot darbinieku datus dokumentu sagatavošanā, ievērojami samazinot manuālo ievadi. Turklāt jaunā funkcija ļauj izveidot un saglabāt visus svarīgos personāla dokumentus – piemēram, darba līgumus, rīkojumus, amata aprakstus u.c. dokumentus. Tos iespējams rediģēt, pārskatīt un izdrukāt tieši no sistēmas, saglabājot vienotu formātu un atvieglojot ikdienas darbu.
Rezultāts
Jaunā funkcionalitāte sniedza būtiskus uzlabojumus dokumentu aprites efektivitātē un datu pārvaldībā. Samazinājās administratīvais darbs, uzlabojās datu kvalitāte un samazinājās kļūdu iespējamība. Sistēmas lietotāji īpaši novērtē vienkāršoto piekļuvi dokumentiem un datiem vienuviet. Šis risinājums palīdzēja uzņēmumam stiprināt cilvēkresursu pārvaldību, nodrošinot mūsdienīgu, drošu un efektīvu atbalstu gan personāla, gan finanšu grāmatvežu komandām.